woensdag 26 juni 2013

Creatief weekje

Afgelopen week heb ik weer wat meer tijd gehad om lekker creatief bezig te zijn.

De twee mama's-to-be hebben bijna verlof, dus de cadeautjes voor de kleine vriend(innet)jes mogen bijna ingepakt worden.
Vorige week kwam ik nog een ontzettend schattig stofje tegen, daar moest ik echt wat mee!


En ik had geen projectje meer voor mijn laatste naailes, dus het internet maar even afgestruind. En daar kwam ik een erg leuke tutorial tegen van: By Kris (http://bykris.blogspot.nl/2011/05/tutorial-verschoningsmat.html).

Die heb ik meteen in tweevoud gemaakt voor mijn twee lieve vriendinnen. Een met de uiltjes stof (kan voor jongetje en voor meisje) en een met de sterretjesstof die ik nog over had van de Snuggler.



Meteen geprobeerd hoe ik er lintjes al in kan zetten. Ben erg blij met het resultaat!

Nu nog twee kleine luiertasjes maken van uiltjesstof met aan de binnenkant stipjes. Bij deze al een sneakpeak. Ze zijn nog niet helemaal klaar. De biaisband moet er nog langs aan de zijkanten.





Ook nog een kraamvisite van de collega van mijn vriend stond nog op de agenda, en daar moest natuurlijk ook wat leuks voor gemaakt worden. Henk de Giraf viel de vorige keer erg goed in de smaak, dus heb ik een broertje voor Henk gemaakt: Sjef Sjiraf!

 
Collega was er erg blij mee, ze had stiekem al gehoopt dat zij ook giraf zou krijgen voor haar kleine mannetje!
 
De poncho voor mijn nichtje is ook klaar, moet er alleen nog een foto van maken!
 
Gisteravond heb ik de Granny Stripe deken afgerond. Nu alleen nog een leuke rand er omheen maken! Wordt vervolgd dus :-)
 
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten